Strony

Sesja z Brabusem cz.1

Brabusa poznałam już jako szczeniaka, w 2011 roku. Już wtedy bardzo go polubiłam i jako sąsiadka razem z Vivatem zabierałam na spacery. Ponieważ zdjęcia mam z różnych sesji, również podzielę je na części.

     Brabek jest bardzo towarzyskim psiakiem, lubiącym zabawy i pozowanie. Właśnie dlatego wszystkie sesje przebiegały tak pomyślnie :) Jedyną wadą sesji, którą przedstawiam poniżej jest to, że niestety wyszło z nich mało zdjęć.





W mojej ocenie: zdjęcia bardzo mi się podobają, ale Vivat nie dawał za wygraną i ciągle chciał bawić się ze zmęczonym już Brabkiem, co nam niestety nie pomogło i wraz z osobą towarzyszącą musiałyśmy Brabusa przywiązać.

1 komentarz:

  1. Fajny psiak i ładne mu z tą kolorową obróżką szkoda, że nie udało się zrobić zdjęć bez smyczy, ale i tak fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Jedna zasada - zachowaj kulturę.